Thursday, December 31, 2009

Riang Ria di Dewan BADMINTON

Assalammualaikum... Selalu aku citer pasal memancing.. asyik citer pasal ikan pun bosan jugak kan.. kita citer pasal sukan plak.. Kali ini aku nak bawak korang ke dewan badminton..

Korang pun tau camne nak main badminton, tak yah la nak citer lagi.. So, korang tengok je lah beberapa aksi permainan kat bawah nie.. Layan... Wajah keletihan ketika berehat.. Saje je buat2 nampak letih..hehe..



MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA
Sekian saja untuk kali ini.. Kita jumpa lagi dalam cerita akan datang.. Adioss..!!


2 comments:

  1. http://firestartingautomobil.blogspot.com/

    Selamat taun baru 2010... adoh aku tau ko main badminton pastinya jadi lauk sayur je kan... tu yang nampak penat berhempas pulas....

    katanya si fadzli nak main badminton tapi taknampak pun batang idung dia kat pic ni...

    ReplyDelete
  2. fadzli takde time ni..hahaha... wah sedap je ko kutuk aku ye.. kata aku lauk ye.. berani turun ler.. kita tgk lauk sape yg sedap.. hahaha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...